سلامت نیوز :علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 24 مرداد) برای بازدید از روند امداد‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی حضور می‌یابد.

همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای کمیسیون بهداشت و درمان هم‌اینک در آذربایجان شرقی حضور دارند و از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ ابوالحسن فقیه، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز به همراه رئیس سازمان امداد و نجات و دیگر نیروهای این جمعیت برای بازدید از روند امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان در ‌آذربایجان شرقی حضور دارد و از روند امداد‌رسانی بازدید می‌کنند.صبح امروز نیز در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی جلسه کارگروه امدادی با حضور نمایندگان مجلس و رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد که نمایندگان از آخرین وضعیت امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان اطلاع‌ یافتند.

در این راستا همچنین رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهوری نیز به همراه تعدادی از وزرادیروز (دوشنبه 23 مرداد) از مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی بازدید کردند. معاون رئیس  جهموری بعد از بازید از مناطق زلزله زده قول داد که مناطق آسب دیده ظرف دو ماه بازسازی می شود و به آسیب دیدگان وام بلاعوض و کم بهره برای ساخت خانه‌هایشان پرداخت می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha