سلامت نیوز : حمیدرضا فروزنده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان لردگان اظهار داشت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های اصلی دولت در سال جاری است که این موضوع با جدیت در این استان نیز پیگیری و دنبال می‌شود تا طرح‌ها با رفع مشکلات از سرعت اجرایی قابل قبولی برخوردار شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: در شهرستان لردگان نیز طرح‌های نیمه تمامی وجود دارند که از مسئولان این شهرستان انتظار می‎رود تا تمام تلاش خود را برای اجرای این پروژه‌های عمرانی و تکمیل آنان به کار بگیرند.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن چند طرح در شهرستان لردگان طی سال جاری، خاطرنشان کرد: ساختمان مدیریت بحران شهر آلونی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و ساختمان بیمارستان 24 تختخوابی مالخلیفه در این شهرستان نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

فروزنده از انجام 50 درصد عملیات ساخت و ساز فرهنگ‌سرای شهر لردگان در این شهرستان خبر داد و گفت: عمده پروژه‌های شهرستان لردگان پیشرفت اجرایی مطلوبی نسبت به گذشته دارند و فقط ساخت تصفیه‎خانه شهر لردگان به کندی انجام می‎شود و نیاز به توجه بیشتری دارد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیمانکار تصفیه‎خانه شهر لردگان باید هرچه سریع‌تر نسبت به فعال کردن این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد تا این پروژه نیز سرعت اجرایی لازم را برابر برنامه‌ریزی و زمان‌بندی قبلی به دست آورد.

فروزنده در ادامه سفر به شهرستان لردگان بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار، کارگروه توسعه اشتغال، ستاد اجرایی بخش کشاورزی و کمیته برنامه‎ریزی این شهرستان شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha