سلامت نیوز : مراد هاشم زهی در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: قانون می‌گوید انتخابات نظام پزشکی طی روند مشخص خود باید در تاریخ 4 اسفند برگزار شود، تمام مراحل قانونی روند این انتخابات نیز به طور دقیق و منطقی انجام شده است و هیچ شبهه‌ای در روند قانونی برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

وی گفت: تمام مراحل ثبت نام، بررسی اولیه صلاحیتها، رسیدگی به اعتراضها و اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شده‌ها، طی روال قانونی انجام شده و از 23 بهمن نامزدهای انتخابات در حال تبلیغات در زمان قانونی هستند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت:‌ سخنان رئیس جمهوری مبنی بر بازنگری صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده این انتخابات کاملاً غیر قانونی و مصداق تشویش اذهان عمومی است. چنین اظهاراتی در شأن رئیس جمهوری نیست اما اساساً گویی آقای احمدی نژاد با همه سر جنگ دارد.

هاشم زهی افزود:‌ بنده از این اظهار نظرها و حرفهایی که افراد غیر مسئول در آستانه برگزاری انتخابات نظام پزشکی می‌زنند تعجب می‌کنم اما اعلام می‌کنم که تمام این شایعات بر اساس و بر خلاف قانون و مقررات است.

وی گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یک هیئت بی طرف و مستقل از قواست که مطابق قانون با حضور افراد متعهد و کارشناس هم در مسائل حوزه سلامت و هم درحوزه حقوقی و قانونی بر روند برگزاری این انتخابات نظارت دارد و تحت تأثیر فشار افراد قدرت که با روند غر قانونی در صدد ایجاد شبهه هستند، قرار نمی‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha