رئیس جمهور با بیان اینکه نباید نهادهای غیر مسئول همچون نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر سپاه در انتخابات نظام پزشکی دخالت کنند، گفت: هر زمان که گزارشش بیاید بنده در مورد این انتخابات تصمیم گیری می کنم.

سلامت نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه نباید نهادهای غیر مسئول همچون نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر سپاه در انتخابات نظام پزشکی دخالت کنند، گفت: هر زمان که گزارشش بیاید بنده در مورد این انتخابات تصمیم گیری می کنم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه صبح امروز هیات دولت در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد انتخابات نظام پزشکی چیست، آیا همچنان که پیشتر گفته بودید به خاطر عدم تایید صلاحیت رد صلاحیت شدگان آن را ابطال می کنید گفت: فکر می کنیم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد. کسانی که از مرز قانون عبور می کنند کارشان اعتبار ندارد.

وی افزود: اگر نهادها و دستگاه هایی هم دخالت کنند و در مسیر قانونی و فراقانونی عمل کنند آن هم اعتباری ندارد.

رئیس جمهور در ادامه پاسخ تصریح کرد: انتخابات نظام پزشکی یک قانون مشخص دارد و در مورد افراد استعلام می کند و فرق دارد با کاری که با نمایندگی و نظارت بر آن می کنند.

وی ادامه داد: نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی کشور است و نباید نهادهایی که مسئول نیستند در آن دخالت کنند. نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و اطلاعاتی غیر سپاه نمی توانند در آن دخالت کنند، این بد است . این یک تشکل جامعه پزشکی است و باید نمایندگان خودشان باشند تا بتوانند کارها را خودشان اصلاح کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: باید گزارشش بیاید و من در مورد آن تصمیم گیری کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که وزیر بهداشت و وزیر کار کی به مجلس معرفی می شوند گفت: در همین دولت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha