سلامت نیوز : روابط عمومی بنیاددیابت و انجمن توسعه سلامت مهر پارسی این دو سازمان مردم نهاد  روز شنبه 9/6/1392 میزبان  مشاور وزیر و مدیر امور سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور آقای داود امینی بودند.

به گزارش سلامت نیوز ؛ مشاور وزیر و مدیر امور سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور و هیات همراه با حضور در کلنیک میلاد واقع در بولوار سجاد مشهد به عنوان پایگاه اصلی مراکز درمانی انجمن توسعه مهر پارسی و بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت همراه با آشنایی از نزدیک با فعالیت ها و خدمات پزشکی و پیراپزشکی این سازمان مردم نهاد، طی نشستی پذیرای خیرمقدم گویی ریاست انجمن آقای بهرام فروزنده فرشدند ودر ادامه معاون اجرایی انجمن "نیما خسروی" گزارشی اجمالی از تاریخچه سازمان های مردم نهاد و پیشینه هزار ساله شرقی – اسلامی  آن و فعالیت های امروزه انجمن توسعه سلامت مهر پارسی و بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت ارایه کرد.

مدیر امور سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور با تقدیر از خدمات انجمن توسعه سلامت  و بنیاد دیابت گفت نقطه قابل توجه در عملکرد سازمان های مردم نهاد ؛ نتیجه های درخشان حضور چشمگیر نیرو های مردمی است که در کنار دولت های مردمی و کارامدگام برداشته و مشکلات پیش رو را بدل به فرصت ها می سازند.

پس از این نشست بود که مشاور وزیر و هیات همراه در معیت ریاست انجمن و قائم مقام مدیر عامل  بانو "هاجر شریفی" اقدام به بازدید از مرکز فرهنگی – آموزشی انجمن توسعه به نام  "فرهنگ کودک " و امکانات و فعالیت های آن کردند.

طی این بازدید توضیحات بانو "خوش قامت" مدیر موسسه "فرهنگ کودک" با تشریح توانمندی ها و خدماتی که این مرکز در اختیار نو نهالان قرار می گیرد به تکمیل گزارش عملکرد ارایه شده توسط بانو شریفی پرداخت.

آقای امینی ضمن قدر دانی از تلاشهای بی دریغ و انسان دوستانه همکاران انجمن توسعه سلامت مهر پارسی بر سهم گران سنگی که سازمانهای مردم نهاد می توانند در توسعه مبانی فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی جامعه داشته باشند تاکید کرد و با ارایه نظرات مثبت بر دلگرمی و انگیزه تلاش مضاعف همکاران موسسه " فرهنگ کودک" و " انجمن توسعه سلامت مهر پارسی" افزود.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha