سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
سلامت نیوز : رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ساخت، تجهیز و بهره برداری از 5 اردوگاه امدادی آموزشی جدید خبر داد و گفت: با ساخت و تجهیز این اردوگاه‌ها، تعداد اردوگاه‌های در حال بهره‌برداری سازمان جوانان به 10 مجتمع رسید.

محمد جعفریان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضای اردو برای ارایه آموزش‌های مناسب فرهنگی و امدادی و امکان ارایه آموزش‌ها در فضای اردوگاهی و افزایش‌گیرایی افراد در این فضاها، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزایش اردوگاه‌ها را با شعار هر استان یک اردوگاه در دستور کار قرار داد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه رویکرد عمده فعالیت‌های این سازمان در حوزه فضاهای ورزشی، بازسازی و نوسازی ورزشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی بوده است افزود: تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال به منظور بازسازی، 90 میلیارد ریال برای ساخت مجتمع های ورزشی جدید و حدود 40 میلیارد ریال نیز برای تجهیز این مجتمع‌ها هزینه شده است.

وی گفت: ورزش‌های امدادی هدف اصلی سازمان جوانان در جذب اعضا به شمار می‌رود و در همین راستا تفاهمنامه‌هایی با فدراسیون‌های ورزشی مختلف شامل فدراسیون نجات غریق، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و فدراسیون ورزش‌های همگانی امضا و سعی کردیم ضمن افزایش توانایی امدادی افراد، امکان نگهداری بیشتر اعضا و زمینه برای استفاده امدادی از ورزشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی فراهم شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین از تدوین بخشنامه و دستورالعمل جدید نحوه نگهداری و اداره مجتمع‌های ورزشی خبر داد و گفت: این بخشنامه که در جلسات متعدد با هلال احمر استان‌ها تدوین و تنظیم شده به استان‌ها ابلاغ شد.

به گفته جعفریان در این مدت نزدیک به 90 درصد فضاهای ورزشی سازمان جوانان هلال احمر بین 20 تا 100 درصد بازسازی و نوسازی و تعداد قابل توجهی هم به ورزشگاه‌ها و خانه‌های جوانان افزوده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha