سلامت نیوز:‌ فعالیت پژوهشی از اركان مهم توسعه كشور است و حمایت مسئولان از مراكز علمی پژوهشی كشور از جمله مركز تحقیقات طب كار دانشگاه علوم پزشكی ایران می تواند این مراكز را در ردیف برترین مراكز پژوهشی دنیا قرار دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عقیلی نژاد، رئیس مركز تحقیقات طب كار دانشگاه علوم پزشكی ایران با اشاره به اینكه فعالیت های پژوهشی یكی از اركان شاخص های توسعه و پیشرفت كشور ها است كه باید مورد توجه قرار گیرد افزود: مركز تحقیقات طب كار این دانشگاه به منظور حفظ و ارتقای سلامت جامعه شاغلین كشور و بكارگیری كارآمدترین رویكردها و ابراز تحقیقات در جهت نیل به پیشرفت كشور تلاش می كند.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: حفظ ماهیت وجودی مركز تحقیقات طب كار دانشگاه علوم پزشكی ایران در گرو ارائه خدمات پژوهشی خاص به مشتریان خارجی و داخلی است كه شناسایی این گروه ها می تواند این مركز را در انجام رسالتش و توسعه كشور در زمینه های علمی پژوهشی یاری نماید.

عقیلی نژاد یادآور شد: حمایت مسئولان می تواند این مركز را در ردیف برترین مراكز در زمینه تحقیقات بنیادی و كاربردی طب كار و بیماری های شغلی در دنیا قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha