سلامت نیوز : علیرضا دلاوری با حکم وزیر بهداشت به سمت مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا دلاوری به عنوان مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا دلاوری

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

سلام علیکم؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت منصوب می‌شوید تا با اتکال به خداوند متعال، استفاده از توان و ظرفیت خبرگان سلامت و انجمن‌های علمی و با توجه به اسناد بالادستی و برنامه ارائه شده اینجانب به مجلس محترم شورای اسلامی، نسبت به یکپارچگی، ساماندهی و نهادینه کردن نقش و وظایف قانونی وزارت به عنوان سیاستگذار و ناظرعالی سلامت در کشور و همچنین سیاستگذار، برنامه‌ریز و ناظر بخش سلامت، دیده‌بانی سلامت، برنامه‌ریزی و پیگیری همکاری‌های بین‌بخشی و فرابخشی، مشارکت مردم و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و برنامه‌ریزی برای ارتقاء ظرفیت استان‌ها به منظور استقرار نظام نامه مدیریت سلامت همه جانبه استان اقدام نمایید. در ضمن برای تحقق اهداف و برنامه‌ها، به جناب عالی اجازه خرید خدمت اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از وزارت در چارچوب مقررات مربوط اعطا می‌شود.

امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی، منشور اخلاقی و برنامه دولت تدبیر و امید در خدمت و ارتقاء همه جانبه سلامت مردم شریف ایران اسلامی موفق باشید.

                                                                                         دکتر سیدحسن هاشمی

                                                                                  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha