سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هر چه که ما در این منطقه انجام دهیم، کم است و حداقل کاری کنیم تا وقتی مردم مریض شدند فرقی بین دارا و ندار نباشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ دکتر اعتمادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم افتتاحیه بخش‌های جدید بیمارستان شهدای یافت‌آباد، گفت: با گزارش دکتر محسنی مشعوف شدیم و از اینکه فهمیدیم دوستان ما آقایان ابوالقاسمی و یاوری با تمام مشکلاتی که در دانشگاه بوده، تلاش و همت خود را به این مجموعه معطوف کرده‌اند، متشکریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هر چه که ما در این منطقه انجام دهیم، کم است و من نیز معتقدم که ما باید حداقل کاری کنیم تا وقتی مردم مریض می‌شوند فرقی بین دارا و ندار نباشد.

اعتمادیان گفت: شاید یک فرد در طول سال فقط 15 روز و یا حتی یک ماه به طور متوسط مریض شود و باید ما امکانات درمانی خود را تجهیز کنیم و اینجا یکی از جاهایی است که حالا زیر پوشش دانشگاه ایران قرار گرفته است و ما باید راه شیرین و دشواری را ادامه دهیم.

اعتمادیان افزود: یکی از انگیزه‌های استقلال دانشگاه دکتر محسنی بود و حالا ما دیدیم پرسنل نامه نوشتند و از ایشان حمایت کردند و انتخاب خود بنده هم دکتر محسنی است اما دیروز فهمیدیم که دکتر پیوندی برای ایشان خواب دیدند و ما را در آنپاسم قرار داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران با روی باز از دکتر محسنی حمایت می‌کند.

وی خطاب به پرسنل و پزشکان بیمارستان شهدای یافت‌آباد گفت:‌حال این شما و دکتر پیوندی. ببینید می‌توانید ایشان را به مدت 6 ماه برای خود نگاه دارید؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha