سلامت نیوز : رئیس کمیته سلامت بانوان استانداری خراسان رضوی گفت: توجه به مقوله سلامتی جزو سیاست‌های هر جامعه‌ است و فقط وزارت بهداشت نباید متولی آن باشد بلکه همه سازمان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ زهرا اباصلتی ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع سلامت بانوان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم محور توسعه در همه جوامع انسان سالم است.

وی با بیان اینکه تنها وزارت بهداشت نباید در سلامت جامعه ‌نقش داشته باشد، افزود: ایجاد سلامتی جزو سیاست‌های هر جامعه‌ است و فقط وزارت بهداشت نباید متولی آن باشد بلکه باید همه سازمان‌ها به این موضوع توجه کنند؛ البته کمیسیون سلامت بانوان نیز به دنبال هم‌افزایی بین سازمان‌ها با توجه به نقش اساسی بانوان در سلامت است و باید با توجه به ظرفیت‌های سازمان‌ها به اهداف مدنظر برسیم.

اباصلتی اضافه کرد: 50 درصد جامعه ایران را بانوان تشکیل می‌دهند و زنان نقش مهمی در سلامت خانواده دارند؛ البته توجه اسلام به این موضوع بسیار مهم و قابل توجه است.

وی در پایان تاکید کرد: زنان با توجه به نقشی که در سیستم غذایی خانواده دارند در تامین سلامتی خانواده و در نهایت در جامعه موثر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha