دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 85066
سلامت نیوز : وزیر بهداشت‌ درمان و ‌آموزش پزشکی با اشاره به نخستین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور گفت: در این جلسه مصوب شد بیمه‌ها پوشش خود را در بخش هزینه‌های دندانپزشکی توسعه دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی پس از اتمام چهل و نهمین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور که ظهر امروز با حضور وزرای مربوطه (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد اظهار داشت: این نخستین جلسه شورای عالی بیمه در دولت یازدهم است.

وی تصریح کرد: قطعا جلسات شورای عالی بیمه در دوره جدید با دوره گذشته متفاوت خواهد بود و بحث‌های اصلی در این جلسات توجه به دغدغه‌های مردم در خصوص هزینه‌های سلامت خواهد بود.

وزیر بهداشت‌ درمان و ‌آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: محل اصلی رسیدگی به مسائل هزینه‌های سلامت مردم، جلسات شورای عالی بیمه است که بنا داریم این جلسات را به طور مداوم و هر ماه برگزار کنیم.

هاشمی افزود: نباید انتظار داشته باشیم که مصوبات زودتر از حد انتظار به تصویب برسد اما یکی از اهداف ما در این جلسات (شورای عالی بیمه) توجه به مسائل سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: قطعا ما در ریل گذشته حرکت نخواهیم کرد و در دوره جدید برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم. ضمن اینکه یکی از مصوبات جلسه امروز تأمین هزینه‌های درمانی توسط سازمان‌های بیمه‌گر بود.

وزیر بهداشت گفت: با مصوبه‌ امروز شورای عالی بیمه خدمات درمانی قطعا هزینه مردم در بخش دندانپزشکی و امر پیشگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha