سلامت نیوز : رییس مجلس با صدور پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران،توانمندی نظام سلامت را مستلزم مشارکت همه‌جانبه دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ متن این پیام بدین شرح است:

"توانمندی نظام سلامت و بخش پیشگیری و درمان از مبانی اصلی و اساسی در جهت دستیابی به توسعه در کشور می‌باشد که تقویت و کمک به افزایش کیفی این بخش نیازمند مشارکت همه‌جانبه است.

با توجه به نقش کلیدی پرستاران در نظام سلامت جامعه و با عنایت به دشواری‌های شغل پرستاری و حساسیت داشتن چالاکی و انجام ورزش برای این قشر محترم امری ضروری می‌باشد. از آن جایی که خدمت به دیگران هدف اصلی فعالیت کاری پرسنل زحمتکش پرستار است و با توجه به اینکه لازمه ارائه خدمت مفید و اثربخش به جامعه بخصوص در حوزه بهداشت و درمان، برخورداری حوزه سلامت جسم و روان است ضرورت توجه به برنامه‌ریزی جهت تامین سلامت جسمانی پرستاران در کنار سلامت روانی بیش از پیش نمایان می‌شود.

برخورداری از روحیه‌ای شاد و با طراوات و بانشاط می‌تواند در چالاکی و توانمندسازی روح و جسم پرستاران تاثیر عمیق بگذارد تا در انجام وظایف محوله بهتر و موفق‌تر عمل کند و بی‌شک برگزاری جشنواره‌های بزرگی همچون جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور که با مشارکت آحاد جامعه پرستاری اجرا می‌شود از جلوه‌های توسعه ورزش و افزایش روحیه ورزشی و فرهنگ ورزش حرفه‌ای است.

اینک که شهر مقاوم آبادان با دارا بودن سابقه درخشان و داشتن مردم و مسئولینی دلسوز همراه و خوش سلیقه در برگزاری یک مجمع حرفه‌ای و ورزشی امروز چون نگینی در میان شهرهای کشور می‌درخشد و میزبان برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی پرستاران کشور شده است. اینجانب ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش و جشنواره فرهنگی به ویژه سازمان نظام پرستاری و حسن انتخاب شهر آبادان برای میزبانی آن، امیدوارم تمامی عزیزان پرستار کشورمان در همه عرصه‌های کار تلاش و زندگی موفق و سربلندی باشند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha