زنان معتاد، افراد زیر 18 سال، زندانیان ترخیص شده و معتادین مبتلا به HIV در اولویت پوشش 70 درصدی هزینه درمان هستند.

چه کسانی در اولویت بیمه درمان اعتیاد قرار دارند؟

سلامت نیوز: زنان معتاد، افراد زیر 18 سال، زندانیان ترخیص شده و معتادین مبتلا به HIV در اولویت پوشش 70 درصدی هزینه درمان هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،مجید رضازاده معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: پوشش 70 درصدی هزینه درمان معتادین براساس تفاهمنامه ای است که بین سازمان بهزیستی کشور،ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت بهداشت بسته شده که با همکاری بیمه سلامت ایرانیان به مرحله اجرا در می آید. 
 
وی ادامه داد: در این خصوص اعتباراتی از طریق سازمان بهزیستی کشور در نظر گرفته شده که براساس بودجه مورد نظر و اولویت بندی که در این مورد انجام گرفته ، می توانیم این طرح را اجرایی نماییم. 
 
رضازاده افزود: با توجه به تعرفه دولتی که در نظر گرفته شده، افراد زیر 18 سال، زندانیان ترخیص شده، زنان معتاد و معتادین مبتلا به HIV از اولویت هایی هستند که می توانند برای درمان به مراکز مراجعه کرده و از خدمات ویژه بهره مند گردند. 
 
وی خاطرنشان کرد: 70 درصد درمان این افراد را بیمه به مراکز درمانی پرداخت می نماید و در حال حاضر منتظر تصویب بودجه برای این طرح هستیم تا بتوانیم آن را با توجه به اولویت ها در کشور اجرایی نماییم. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha