پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12036

در دیدار بهورزان نمونه و مربیان مراکز آموزش بهورزی با رئیس جمهور ، دکتر احمدی نژاد به منظور قدردانی از زحمات پیشگامان نظام سلامت در روستاها و مناطق محروم با اختصاص سهمیه سفر حج عمره به آنان موافقت کرد.

در این دیدار که 300 نفر از بهورزان و مربیان مراکز آموزش بهورزی و مسئولین بخش بهداشت و درمان حضور داشتند، دکتر احمدی نژاد با اختصاص سهمیه سفر حج عمره به آنان موافقت کرد.

برنامه ارتقای تحصیلی بهورزان در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت

برنامه ارتقای تحصیلی بهورزان دررشته های مورد نیاز به صورت آموزشهای کاربردی در دستور کار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.

مهندس محمد جواد کبیر معاون اجرایی مرکزتوسعه شبکه و ارتقای سلامت روز گذشته در پانلی که درمراسم بزرگداشت روز بهورز برگزار شده بود با اعلام این خبر به بهورزان گفت: مرکز توسعه شبکه و ارتقا سلامت در طی یکسال گذشته تلاش کرده تا با مروری به مطالبات بهورزان اقدامات قابل اجرایی را به انجام برساند.

وی در این راستا به تلاش در جهت ارتقای تحصیلی  بهورزان در قالب آموزش های کاربردی و  توجه به  ارزشیابی مسیر ارتقا شغلی بهورزان اشاره کرد و افزود: اقدام در جهت آمادگی بیشتر مراکز آموزش بهورزی برای آموزش و بازآموزی بهورزان و اعضای تیم سلامت و پیگیری برای ملکی کردن خانه های بهداشت استیجاری و بهسازی و مرمت خانه های بهداشت ملکی  موجود از جمله اقدامات مرکز توسعه شبکه و ارتقا سلامت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha