عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طرح این کمیسیون برای جلوگیری از خرید و فروش دارو در فضای اینترنت گفت: آمار دقیقی از میزان داروهایی که در فضای مجازی تبلیغ می ‌شود در اختیار نیست.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طرح این کمیسیون برای جلوگیری از خرید و فروش دارو در فضای اینترنت گفت: آمار دقیقی از میزان داروهایی که در فضای مجازی تبلیغ می ‌شود در اختیار نیست.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: طرحی در دستور کار کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد تا پیشگیری از خرید و فروش داروی اینترنتی را مورد بررسی قرار دهیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه درخصوص افزایش نظارت ‌ها در حوزه دارو ادامه داد: با توجه به رواج فروش و خرید داروهای اینترنتی نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان در تلاشند طرحی در این زمینه را تصویب کنند که به جلوگیری و ممنوعیت خرید و فروش دارو در فضای مجازی تمرکز دارد.
وی با اشاره به جدیت کمیسیون بهداشت بر حوزه سلامت افزود: نمایندگان مجلس بر روی این طرح کار کرده اند و با توجه به اینکه آمار دقیقی از میزان داروهایی که در فضای مجازی تبلیغ می ‌شود در اختیار نیست، بهتر است هر چه سریعتر نظارت ‌ها بر این حوزه اعمال و از عملکرد خاطیان قانون جلوگیری شود.
رستمیان در پایان تأکید کرد: رواج خرید و فروش داروهای اینترنتی موضوعی است که تبلیغات فراوانی دارد و می ‌تواند آسیب ‌های جبران ناپذیر به همراه داشته باشد لذا در تلاشیم زودتر این طرح در کمیسیون عنوان و به نتیجه برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha