یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 142018

به منظور آموزش طرز تهیه غذاهای سنتی ایرانی که برخی در شرف فراموشی از اذهان نسل جدید است، در اینفوگرافی زیر سعی شده است غذاهای سنتی معروف شهرهای ایران با توضیحی از طرز تهیه آنها در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

سلامت نیوز: به منظور آموزش طرز تهیه غذاهای سنتی ایرانی که برخی در شرف فراموشی از اذهان نسل جدید است، در اینفوگرافی زیر سعی شده است غذاهای سنتی معروف شهرهای ایران با توضیحی از طرز تهیه آنها در اختیار مخاطبین قرار گیرد.


این روزها به دلیل سرعت بالای زندگی و مشغله‌های زیاد افراد و گاهی اشتغال زنان در خارج از منزل و یا شاید بی‌حوصلگی و بی‌رغبتی به انجام طولانی‌مدت کارهای خانه، الگوی مصرف و پخت غذاها تاحدودی دست‌خوش تغییر شده و شاید مادرها رغبت کمتری به پخت غذاهای سنتی با صرف زمان و حوصله بسیار داشته باشند؛ غذاهایی که ریشه در فرهنگ ایرانی داشته و اغلب از سلامت خوبی نیز برخوردارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهرخانه، به منظور آموزش طرز تهیه غذاهای سنتی ایرانی که برخی در شرف فراموشی از اذهان نسل جدید است، در اینفوگرافی زیر سعی شده است غذاهای سنتی معروف شهرهای ایران با توضیحی از طرز تهیه آنها در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

غذاهای محلی ایرانی

107 غذای محلی

107 غذای محلی

107 غذای محلی

107 غذای محلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha