سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 142236

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزایش تعرفه های پزشکی در سال آینده گفت: رشد نرخ تعرفه های پزشکی کمتر از نرخ تورم و 15 درصد تعیین شده است.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به افزایش تعرفه های پزشکی در سال آینده گفت: رشد نرخ تعرفه های پزشکی کمتر از نرخ تورم و 15 درصد تعیین شده است.

محمدحسین قربانی در گفت و گو با  پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: کلیات تعرفه های پزشکی در سال آینده در شورای عالی بیمه تصویب شد که جزئیات آن پس از بررسی هیأت دولت و تصویب آن اعلام خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رشد نرخ تعرفه های پزشکی در سال 94 کمتر از نرخ تورم و 15 درصد تعیین شده است، گفت: مصوبه شورای عالی بیمه به هیأت دولت ارسال می شود و تا زمانی که به تصویب نهایی نرسد، جزئیات آن اعلام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه های پزشکی در سال آینده باید علاوه بر تقویت زیرساخت کیفیت خدمات پزشکی، رعایت حال مردم را هم در نظر بگیرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: با توجه به افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 94 در حد 14 درصد به نظر می ‌رسد افزایش تعرفه ‌ها منطقی نباشد چرا که همین افزایش چند برابری تعرفه‌ ها موجب بروز مشکلات زیادی در بخش خصوصی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha