چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 170476

غذا و رابطه جنسی؛ دو امری که در طول تاریخ همواره برای اغلب انسان ها لذت بخش و دوست داشتنی بوده است. شاید در نگاه اول میان این دو غریزه بشری رابطه وجود نداشته باشد؛ اما غذاها و خوراکی هایی که ما مصرف می کنیم به شکل مستقیمی بر میل و میزان رضایت از رابطه جنسی اثر گذار است.

سلامت نیوز: غذا و رابطه جنسی؛ دو امری که در طول تاریخ همواره برای اغلب انسان ها لذت بخش و دوست داشتنی بوده است. شاید در نگاه اول میان این دو غریزه بشری رابطه وجود نداشته باشد؛ اما غذاها و خوراکی هایی که ما مصرف می کنیم به شکل مستقیمی بر میل و میزان رضایت از رابطه جنسی اثر گذار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا زندگی، اهمیت این مسأله در جایی مشخص می شود که در جامعه امروز ما بخش بزرگی از زوج ها در تأمین نیاز جنسی یکدیگر دچار مشکل هستند و به دنبال راهی برای حل می گردند. مشکلی که شاید با تغییر در رژیم غذایی و اضافه کردن برخی خوراکی ها به سبد تغذیه بر طرف شود. در همین راستا، شما را با 6 خوراکی بهبود دهنده این رابطه معرفی می کنیم.

بلغور جو دوسر

احتمالاً این خوراکی به ظاهر دوست نداشتنی اولین گزینه ما برای صبحانه یا میان وعده نخواهد بود؛ اما در پشت این چهره قدرتی بی نظیر نهفته است. جو دوسر حاوی نوعی فیبر مخصوص به نام بتا گلوکن است، ترکیبی که به کاهش 23 درصدی کلسترول در بدن کمک قابل توجهی می کند. این فرآیند نه تنها منجر به افزایش رضایت از رابطه جنسی می شود بلکه احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را هم تا حد زیادی کاهش می دهد.

صدف خوراکی

برای ما ایرانی جایی برای این خوراکی پر خاصیت تعریف نشده است. با این حال، صدف در صدر خوراکی های افزایش دهنده میل جنسی قرار دارد. صدف ها سرشار از مواد معدنی، آهن و B12 هستند و می توانند نیاز روزانه شما به زینک را کاملاً برآورده کنند. در کنار همه این موارد، صدف به تنظیم سطح هورمون تستوسترون و اسپرم کمک می کند.

شکلات تلخ

این خوراکی تیره رنگ اما لذیذ قدیمی ترین درمان خوراکی برای افزایش دهنده میل جنسی است.به لطف سروتونین و فنتیل‌آمین شکلات تلخ می تواند تمایل افراد برای رابطه جنسی را افزایش دهد.

موز

میوه ای مغذی و انرژی بخش که در کنار همه فواید شگفت انگیزش سرشار از پتاسیم و فولات است. فولات کمک چشم گیری به تقویت جریان خون و تولید سلول می کند و از همین طریق موجب افزایش و تحریک میل جنسی می شود.

آب

شاید باور نکنید ولی نوشیدن آب به دلیل آنکه از خشکی بدن جلوگیری می کند و سطح مایعات بدن را در حالت متعادل نگه می دارد تأثیر شگفت انگیزی در افزایش رضایت از رابطه جنسی می گذارد. علاوه بر این، مصرف به اندازه آب به دفع سموم و بوی نا مطبوع بدن کمک می کند.

فلفل تند

حس سوختگی بعد از مصرف غذاهای تندی مثل فلفل ناشی از وجود کپسایسین در آنهاست. ترکیبی شیمیایی که علت اصلی تند بودن فلفل ها هستند و موجب تقویت سیستم سوخت و ساز بدن می شوند و انرژی و قوای بیشتری به شما می بخشند. تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا فلفل تند به یکی از منابع تحریک کننده میل جنسی بدل شود.

منبع naturalnews


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha