سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 177814

تهیه دارو توسط مأمور پلیس در شهرستان فسا برای شهروند بیماری که به دلیل خرابی ماشین، در بین راه مانده بود، جان وی را نجات داد.

سلامت نیوز: تهیه دارو توسط مأمور پلیس در شهرستان فسا برای شهروند بیماری که به دلیل خرابی ماشین، در بین راه مانده بود، جان وی را نجات داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار داشت: یکی از شهروندان هنگام مسافرت با خودروی خود، به دلیل نقص فنی پیش‌آمده در سیستم خودرو، در کنار جاده متوقف می‌شود.علی شیبانیان ادامه داد: همسر این شهروند به دلیل داشتن بیماری m.s وضعیت نامساعدی داشته  و بشدت به دارو نیاز پیدا می‌کند.
وی اظهار کرد: در این هنگام یکی از مأموران پلیس که با موتورسیکلت در حال عبور از آن محل بوده با دیدن خودرو توقف و پس از جویا شدن ماجرا از راننده خودرو،‌ اقدام به کمک به این دو شهروند می‌کند.فرمانده انتظامی شهرستان فسا ادامه داد: این مأمور فداکار ابتدا در هوای سرد با موتورسیکلت اقدام به تهیه داروی تنفسی از داروخانه برای همسر بیمار راننده این خودرو کرده و سپس در رفع نقص خودرو، وی را کمک می‌کند.شیبانیان اظهار کرد: این شهروند با بیان اینکه نجات جان همسرش را مدیون فداکاری این پلیس وظیفه‌شناس است از این اقدام خداپسندانه این مأمور فداکار قدردانی و تشکر کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha