رئیس اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری از مرگ 3 نفر و مصدوم شدن 2500 نفر خبر داد که 1900 نفر درمان سرپایی شدند 31 نفر دچار قطع عضو شدند و 636 نفر بستری و شش نفر در ICU هستند.

سلامت نیوز:رئیس اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری از مرگ 3 نفر و مصدوم شدن 2500 نفر خبر داد که 1900 نفر درمان سرپایی شدند 31 نفر دچار قطع عضو شدند و 636 نفر بستری و شش نفر در ICU هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،امین صابری نیا گفت: تعداد موارد مرگ حوادث چهارشنبه سوری 3 نفر است که در شهرهای تهران، رشت و قزوین رخ داد، علاوه بر آن 31 نفر دچار قطع عضو شدند.


وی افزود: 80 درصد موارد قطع عضو در دست و انگشتان بود و 760 نفر از مصدومان این حادثه نیز دچار آسیب چشمی از خفیف تا شدید شدند.
صابری نیا گفت: در مجموع، تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کشور دو هزار و 538نفر است که 1900 نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و 636 نفر در بیمارستان بستری شدند و از این تعداد هنوز شش نفر در آی سی یو هستند و وضعیت مناسبی ندارند.


رئیس اورژانس کشور ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی رسانه ها و مراعات مردم سطح و شدت سوختگی ها نسبت به سال گذشته کمتر شده است، ضمن اینکه با توجه به اجرای طرح تحول سلامت و ارزان خدمات بیماستانی مراجعات مردم حتی برای خدمات سرپایی به بیمارستانها بیشتر شده است در حالی که در گذشته بسیاری از مردم در این حوادث خوددرمانی می کردند و به بیمارستان نمی آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha