چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1881

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی نیروی انتظامی ضمن اشاره به افزایش توان پوشش امنیتی این نیرو در سال جدید ، از ازدیاد ضریب امنیت مسافران نوروزی نسبت به سالهای گذشته خبر داد

ضریب امنیت مسافران نوروزی افزایش یافته است

.
به گزارش سلامت نیوز سرهنگ سید علی تقی علوی در گفتگو با مهر در اصفهان ، با بیان اینکه قرار داشتن در کریدور ارتباطی شمال جنوب و شرق و غرب ملازم با امنیت پایداراست ، گفت: امسال نیروی انتظامی به صورتی متفاوت با سالهای گذشته در خدمت مسافران نوروزی است.

وی از جمله اقدامات جدید نیروی انتظامی را ، راه اندازی پلیس بزرگراه ها مقارن با سال جدید دانست و ادامه داد: به کار گیری بیش از 120 گشت محسوس و نا محسوس در بزرگراه های داخل و خارج شهر اصفهان همچنین تجهیز بزرگراه اصفهان، کاشان و مسیر اصفهان شیراز به دوربین های ثبت تخلفات رانندگی را از اقدامات راهنمایی و رانندگی است.

علوی پیش بینی نمود با توجه به پایان ایام سوگواری ماههای محرم وصفر ، حجم مسافران نوروزی در اصفهان افزایش یابد و از این رو نیروی انتظامی دست به ایجاد پاسگاههای موقت درون شهری و برون شهری جهت آگاهی و اطلاع رسانی و امنیت هموطنان زده است.

به گزارش مهر ، نیروی انتظامی اصفهان با در اختیار داشتن 12 هزار نیروی امنیتی در شهر اصفهان مهیای خوش آمد گویی به مسافرین نوروزی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha