سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین جزئیات پرونده کیارستمی گفت: رسیدگی به این پرونده حساس بوده و بررسی آن در سیستم قضایی و سازمان نظام پزشکی زمان طولانی نیاز دارد.

علت طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده کیارستمی

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین جزئیات پرونده کیارستمی گفت: رسیدگی به این پرونده حساس بوده و بررسی آن در سیستم قضایی و سازمان نظام پزشکی زمان طولانی نیاز دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده مرحوم کیارستمی اظهار داشت: به دلیل اینکه رسیدگی به این پرونده بسیار حساس بوده اعلام نتیجه آن به‌طول انجامیده و در سیستم قضائی و سازمان نظام پزشکی نیاز به زمان طولانی دارد.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت تأکید داشته که مراحل کارشناسی و صدور نظر دادیار و دادستان هرچه سریع‌تر انجام گیرد، افزود: در روزهای اول پس از فوت مرحوم کیارستمی شکایتی از خانواده او مطرح نشده بود و اکنون کارهای این پرونده حساس است و مراحل خود را طی می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد تحقیق و تفحص از این وزارتخانه گفت: 3 مورد تحقیق و تفحص در فاصله یک ماه از وزارت بهداشت توسط گروهی از دوستان مطرح شد.

حریرچی با اشاره به اینکه در ارتباط با مورد اول جلساتی در کمیسیون بهداشت تشکیل شد، گفت: سرانجام این موضوع به تأیید نرسید و در ارتباط با دو مورد دیگر نیز در حال پاسخ هستیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha