سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه مرگبار در آسانسور یک برج ۲۱ طبقه خبر داد و گفت: در این حادثه پسر نوجوان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد.

سقوط مرگبار در آسانسور برج ۲۱ طبقه

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه مرگبار در آسانسور یک برج ۲۱ طبقه خبر داد و گفت: در این حادثه پسر نوجوان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سید جلال ملکی  درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت : ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز حادثه سقوط یک فرد در چاهک آسانسور به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. با اعلام این خبر بلافاصله نجاتگران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در شهرک شهید باقری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد یک نوجوان در داخل آسانسور یک برج ۲۱ طبقه گیر افتاده و پس از آنکه آسانسور بین طبقه های چهار و پنج متوقف شده بود این نوجوان به داخل چاهک آسانسور افتاده و تا طبقه منفی دو سقوط کرده است.

ملکی ادامه داد: نجات گران آتش نشانی با قطع سیستم برق و جلو گیری از سقوط کابین آسانسور بلافاصله پیکر پسر نوجوان را از داخل چاهک آسانسور خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که متاسفانه مرگ نوجوان توسط تکنسین های اورژانس تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بر اساس اعلام نیروهای سازمان زمانی که این نوجوان در آسانسور حضورداشته برق آسانسور قطع شده و وی در میان طبقه چهار و پنج گیر می افتد ودر نهایت نیز پس از سقوط جان خود را از دست می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha