مهمترین موضوعات مورد بررسی در این كنگره عبارت است از سلامت، كیفیت و میزان در دسترس بودن فرآورده‌های پلاسمایی، صنعت فرآوری پلاسما و جنبه‌های فنی آن، ارزش اقتصادی فرآوری پلاسما و بررسی راه‌های همكاری در این صنعت.

سازمان انتقال خون ایران، دومین كنگره بین‌المللی طب انتقال خون را با نگاهی ویژه به صنعت پلاسما، اردیبهشت ماه سال 1390 در تهران برگزار می‌كند.

به گزارش ایسنا، اهداف عمده این كنگره ارتقای تحقیقات و تبادل علمی میان پزشكان، كارشناسان و دانشمندان فعال در زمینه صنعت پلاسما است.

بنابراین گزارش، مهمترین موضوعات مورد بررسی در این كنگره عبارت است از سلامت، كیفیت و میزان در دسترس بودن فرآورده‌های پلاسمایی، صنعت فرآوری پلاسما و جنبه‌های فنی آن، ارزش اقتصادی فرآوری پلاسما و بررسی راه‌های همكاری در این صنعت.

اولین كنگره بین‌المللی طب انتقال خون توسط مركز تحقیقات سازمان انتقال خون ایران و با همكاری انجمن خون و سرطان كودكان ایران، دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و حمایت سایر مراكز بین‌المللی شامل سازمان جهانی بهداشت، ‌انجمن بین‌المللی انتقال خون، مدرسه اروپایی طب انتقال خون و انجمن بین‌المللی پالایش پلاسما 21 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1386 در مركز همایش‌های رازی تهران برگزار شد.

موضوع‌های عمده مورد بحث در اولین كنگره بین‌المللی طب انتقال خون درمان با سلولهای بنیادی، بهینه كردن مصرف خون، پلاكت و پلاسمای خون بود. در این كنگره 15 سخنران بین‌المللی آخرین یافته‌های علمی و كاربردی در زمینه‌های مختلف انتقال خون را مطرح كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha