سخنگوی فاجعه پلاسکو، پس از چهل سال که از این رخداد غم‌انگیز می‌گذرد، در جمع خبرنگاران، به شدت تکذیب کرد. نامبرده در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران که پرسید: «ولی جناب سخنگو، ما که هنوز چیزی نپرسیدیم!» گفت: «همین اول کاری تکذیب کردم که برای شروع کنفرانس خبری، حساب کار دست‌تان بیاد!»

طنز/شهروندی که به جای سلفی گرفتن، مجبور به کمک کردن شد!

سلامت نیوز: سخنگوی فاجعه پلاسکو، پس از چهل سال که از این رخداد غم‌انگیز می‌گذرد، در جمع خبرنگاران، به شدت تکذیب کرد. نامبرده در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران که پرسید: «ولی جناب سخنگو، ما که هنوز چیزی نپرسیدیم!» گفت: «همین اول کاری تکذیب کردم که برای شروع کنفرانس خبری، حساب کار دست‌تان بیاد!»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بی قانون" ضمیمه طنز روزنامه "قانون"، شهروندی که به دلیل تمام شدن شارژ باتری تلفن همراهش نتوانسته بود با شهروند دیگری که شنا بلد نبود و داشت در استخر عمیق یکی از پارک‌های پایتخت غرق می‌شد سلفی بگیرد، به دلیل افت قند و فشار خون، به بیمارستان منتقل شد! این شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «ژستم عالی بود... اون شهروند هم خیلی طبیعی و خوب دست و پا می‌زد و مرتب فریاد می‌کشید کمک... جدا سلفی بی‌نظیری می‌شد! ولی متاسفانه باتری گوشی‌ام بی‌موقع تمام شد و من مجبور شدم به جای سلفی گرفتن، شهروند گرفتار در آب را نجات بدهم!» خبرنگار ما ضمن گفت‌وگو با شهروند در آب افتاده متوجه شد ایشان هم سرگرم سلفی گرفتن از خودش بوده، استخر به آن بزرگی را ندیده و در آب افتاده! پس از چند ساعت مداوا، حال هر دو شهروند مساعد گزارش شد و هر دو، پس از گرفتن ده‌ها سلفی با کادر درمانی بیمارستان، دربان، کمپوت فروش، بیمارِ در حالِ عملِ کلیه و لوزالمعده و راننده آمبولانس‌شان، از بیمارستان مرخص شدند!

 

پس از حاضر شدن مسئولان در محل، موجی از نگرانی در میان اقشار مختلفِ مردمِ آن محل، به وجود آمد. یکی از حاضران در محل، که حاضر شدن مسئولان در محل را دیده بود، به خبرنگار ما گفت: «چی کار کنیم آقای خبرنگار... از چهل سال قبل عادت کردیم که تا جایی، طوری نشه، مسئولی هم در محل حاضر نمیشه! خود شما جای ما بودی و یهویی می‌دیدی یه مسئول در محل‌تون حاضر شده، چهارستون بدن‌تون نمی‌لرزید؟» خبرنگار ما سراغ این مقام مسئول رفت و جویای علت حاضر شدن ایشان در محل شد و در پاسخ شنید: «آقا یعنی ما یه روز هم بخوایم بیایم محل قدیمی‌مون و به یاد روزهایی که اینجا، گل کوچیک بازی می‌کردیم، یه دوری تو محل بزنیم، باید از شما اجازه بگیریم؟!»

 

کمپین «ما به همه چیز مشکوکیم، حتی خودمون!» در بیانیه‌ای اعلام کرد به مدارک تازه‌ای دست یافته که می‌تواند ثابت کند آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که چهل سال قبل رخ داده، کار آدم فضایی‌ها بوده! یکی از اعضای این کمپین، در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار ما، از او پرسید: «باورت نمیشه؟» خبرنگار ما جواب داد: «نه!» عضو کمپین گفت: «پس این فیلمی که الان برات تلگرام می‌کنم و چند لحظه قبل از فرو ریختن ساختمون گرفته شده رو ببین!» خبرنگار ما فایل مورد نظر را دید. عضو کمپین پرسید: «شما به جز دود و دم و آتش، چیز دیگه‌ای دیدی؟ مثلا یه آدم فضایی سبز رنگ؟» خبرنگار ما جواب داد: «نه!» عضو کمپین از پشت تلفن لبخندی پیروزمندانه زد و گفت: «همین دیگه... چون آدم فضایی‌ها از اشعه نامریی‌کننده استفاده کرده بودن تا دیده نشن!»



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha