روسای شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، در نامه ای به وزیر بهداشت، خواستار توقف طرح تربیت پرستار بیمارستانی شدند.

آقای وزیر! طرح تربیت پرستار بیمارستانی را متوقف کنید

سلامت نیوز: روسای شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، در نامه ای به وزیر بهداشت، خواستار توقف طرح تربیت پرستار بیمارستانی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، متن نامه روسای شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

دانشجویان ذخایر این ملت هستند ، مقدرات مملکت ما در آینده به دست دانشجویان امروز است. امام خمینی ( ره )

جناب آقای دكتر حسن قاضی  زاده هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكی

سلام علیكم

با تبریك به مناسبت آغاز ماه مبارك رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، احتراما به استحضار حضرت عالی می رساند پیرو مصوبه شورای عالی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور بر اساس اساسنامه ابلاغی به هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور با برگزاری انتخابات و آرای مستقیم دانشجویان تشکیل گردید.

لازم به ذکر است پیرو جلسه اخیر معاون محترم پرستاری با برخی دانشجویان پیرامون ابلاغیه حضرت عالی مبنی بر تربیت پرستار در بیمارستان ها، شایسته است هر گونه برگزاری نشست ها و جلسات كارشناسی و مذاكرات پیرامون مسائل رشته پرستاری، با حضور نمایندگان قانونی دانشجویان گروه پرستاری سراسر كشور برگزار گردد.

جناب آقای وزیر، ابلاغیه حضرت عالی در تاریخ  بیست و سوم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و شش هجری شمسی ، مبنی بر تربیت پرستار در بیمارستان ها و افزایش ظرفیت رشته پرستاری از این طریق با توجه به شرایط کنونی كه كمبودهای جدی از لحاظ منابع آموزشی و نیروی انسانی در این حوزه وجود دارد، سبب نگرانی های بی شمارِ جامعه دانشجویی شده است.

در پایان نیز شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری كشور خواستار توقف این طرح هستند. امید است با حسن نظر حضرتعالی این مهم صورت پذیرد.

توفیقات روزافزون حضرت عالی را از خداوند متعال آرزومندیم.

 روسای شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران
دوازدهم خرداد ماه سال هزار و سیصد و نود و شش هجری شمسی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha