دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 215410

درست کردن آب سم‌زدای خانگی سریع و آسان است و از محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مفید سود می برد که به پاکسازی کبد و کاهش استرس روی کلیه ها کمک می کند.

آب‌های سم‌زدا!

سلامت نیوز: درست کردن آب سم‌زدای خانگی سریع و آسان است و از محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مفید سود می برد که به پاکسازی کبد و کاهش استرس روی کلیه ها کمک می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، آب یکی از سالم‌ترین و مفید‌ترین نوشیدنی های جهان است که حیات روی سیاره زمین به آن بستگی دارد. آب بی رنگ و بی بو است و از این رو، شاید برای بسیاری از ما جذابیت آنچنانی نداشته باشد. اما با افزودن برخی مواد غذایی به آب نه تنها می توانید طعم و بوی بهتری به آن ببخشید، بلکه فواید آن مانند سم زدایی بدن را نیز تقویت می کنید.

به گزارش  "لیو لاو فروت"، آب های سم‌زدای خانگی به راحتی قابل تهیه هستند و بر خلاف نمونه هایی که به صورت تجاری تولید می شوند می توانید بر مواد تشکیل دهنده آنها کنترل کامل داشته باشید. درست کردن آب سم‌زدای خانگی سریع و آسان است و از محتوای ویتامین ها و مواد معدنی مفید سود می برد که به پاکسازی کبد و کاهش استرس روی کلیه ها کمک می کند. این آب ها به قلیایی سازی بدن، خروج سموم، بهبود کیفیت پوست و تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کنند.

با افزودن میوه ها و گیاهان دارویی معطر به آب می توانید هر چه بیشتر خود را به نوشیدن این مایع ترغیب کنید، که به نوبه خود سلامت شما را بهبود می بخشد و به تامین آب مورد نیاز سلول های بدن نیز کمک می کند.

همواره از این مساله اطمینان حاصل کنید که از مواد تشکیل دهنده ارگانیک و فاقد آفت کش استفاده می کنید. هرچه سموم کمتری در بدن شما باشد، به معنای آن است که کبد و کلیه ها کار راحت‌تری در فیلتر کردن آنها پیش رو دارند. مصرف بیش از اندازه سموم مختلف، کبد و کلیه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و عملکرد نامناسب این اندام های کلیدی می تواند در قالب مشکلات پوستی، سردرد، اختلالات خونی و موارد دیگر نمایان شوند.

مواد تشکیل دهنده

مرکبات و توت فرنگی به همراه نعناع:

نصف فنجان توت فرنگی خرد شده

یک عدد پرتقال خرد شده (به شکل نیمه ماه)

دو تا چهار شاخه نعناع


سورپرایز خیار، لیمو ترش، و تمشک:

نصف فنجان برش های خیار (به شکل نیمه ماه)

یک عدد لیمو ترش خرد شده (به شکل نیمه ماه)

نصف فنجان تمشک تازه


آب لاغری گریپ فروت و خیار:

نصف فنجان برش های نازک خیار (به شکل نیمه ماه)

نصف یک عدد گریپ فروت خرد شده (به شکل نیمه ماه)


قدرت آنتی اکسیدانی بلوبری و پرتقال:

نصف فنجان بلوبری

یک عدد پرتقال خرد شده (به شکل نیمه ماه)

روش تهیه:

برای هر یک از ترکیب های بالا، یک لیتر آب در یک ظرف شیشه ای ریخته و مواد را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت در یخچال باقی بماند. همچنین، برای ترکیب هر چه بهتر عطر و طعم مواد تشکیل دهنده در آب می توانید این نوشیدنی ها را از شب قبل درست کرده و روز بعد مصرف کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha