جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 21963

كارشناسان آكادمی پزشكان اطفال در آمریكا تاكید دارند كه به هنگام خرید لباس برای كودكان خود حتما توجه داشته باشید كه راحتی پوشاك را در اولویت قرار دهید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، این كارشناسان می‌گویند پوشاندن لباس‌های پشمی و پرزدار می‌تواند سبب ایجاد استرس و ناراحتی در كودكان شود در حالی‌ كه پارچه‌های نرم و لباس‌هایی كه پوشیدن آنها سریع و راحت است بیشتر برای كودكان توصیه می‌شود.

به گزارش سایت اینترنتی هلت نیوز، این آكادمی برای والدینی كه قصد دارند برای فرزندان خود لباس بخرند پیشنهادات مناسبی را در قالب یك توصیه بهداشتی ارائه كرده است.

این متخصصان توصیه می‌كنند لباس‌هایی را انتخاب كنید كه زیپ یا دكمه آنها از جلو باز می‌شوند و از خریدن البسه‌ای كه زیپ آنها پشت لباس گذاشته شده خودداری كنید.

لباس‌هایی كه آستین آنها با دكمه یا زیپ باز و بسته می‌شوند قطعا مناسب‌تر هستند چون راحت‌تر دست از آن عبور می‌كند. از خریدن لباس‌هایی كه روبان یا بند دارند تا حد امكان خودداری كنید.

همچنین اگر پوشاكی را تهیه می‌كنید كه جنس كشی دارد مراقب باشد پارچه‌ كشی آن در اطراف گردن و دست‌ها و پاها سفت و محكم نباشد و موجب آزار كودك نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha