شورای هماهنگی شبکه تشکل‌های غیردولتی محیط‌زیست و منابع‌طبیعی کشور-مردادماه ۱۳۹۶ در نامه ای خطاب به رییس جمهور از ایشان خواست تا درباره تغییر مدیریت محیط زیست رنجور کشور ، تصمیم درستی بگیرد و انتخابی نکند که زحمات 4 سال اخیر در بخش های مختلف هدر برود.

نگران از دست رفتن دستاوردهای محیط زیستی دولت یازدهم هستیم!

سلامت نیوز: شورای هماهنگی شبکه تشکل‌های غیردولتی محیط‌زیست و منابع‌طبیعی کشور-مردادماه ۱۳۹۶ در نامه ای خطاب به رییس جمهور از ایشان خواست تا درباره تغییر مدیریت محیط زیست رنجور کشور ، تصمیم درستی بگیرد و انتخابی نکند که زحمات 4 سال اخیر در بخش های مختلف هدر برود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زمین آنلاین، متن کامل این نامه به شرح زیر است :

به‌نام خدا
جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با اهداء سلام و احترام؛
انتخاب مجدد حضرتعالی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کسب اعتماد قاطبه مردم به ویژه جوانان و رأی به تداوم تدبیر و امید را مجدداً تبریک عرض می‌نماییم و برایتان در این عرصه از صمیم قلب آرزوی توفیق روزافزون داریم.

بدینوسیله در آغاز فعالیت دولت دوازدهم و انتخاب معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ملاحظات و خواسته‌های شبکه‌های سازمانهای غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی کشور را با شما در میان میگذاریم و امیدواریم عنایت به این موارد، به تحقق برخی از مهم ترین شعارها و برنامه‌های دولت در این حوزه، یاری رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha