مدیر عامل سازمان انتقال خون در نشسست با مدیران شرکت‌های تولید کننده و دانش بنیان تجهیزات پزشکی گفت: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین‌المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکت‌ها ضروری است.

پیشنهاد مدیرعامل سازمان انتقال خون به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی

سلامت نیوز:مدیر عامل سازمان انتقال خون در نشسست با مدیران شرکت‌های تولید کننده و دانش بنیان تجهیزات پزشکی گفت: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین‌المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکت‌ها ضروری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکترعلی اکبر پورفتح‌اله ضمن معرفی ظرفیت‌ها و امکاناتی که ایران می‌تواند در تصاحب بازار منطقه‌ای داشته باشد، به شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و ملزومات انتقال خون گفت: با تشکیل یک تشکل منسجم و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های خود، هسته قوی بازاریابی و برنامه‌ریزی تشکیل دهید تا با هدف به دست آوردن بازار منطقه‌ای فعالیت هدفمند منسجم و تعریف شده‌ای را در این راستا شکل دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم ایران در ارتقای انتقال خون کشورهای منطقه و تدوین برنامه راهبردی انتقال خون این کشورها و تامین فرآورده‌های مورد نیاز و تجهیزات به صورت منطقه‌ای، گفت: این ظرفیت بسیار مهمی برای شرکت‌های تولید کننده داخلی تحت برندهای معتبر بین‌المللی و ایجاد برندهای قابل اعتماد است تا محصول خود را در قدم اول به کشورهای منطقه و در قدم دوم به دنیا معرفی و عرضه کنند.

مدیر عامل سازمان انتقال خون افزود: فرهنگسازی یکپارچه در تولید و توزیع و بازاریابی محصولات، شناخت و ارتقای بازار و افزایش حجم تولید و تقویت دانش بازاریابی بین‌المللی و توجه به کیفیت از نکاتی است که برای به دست آوردن بازار منطقه برای شرکت‌ها ضروری است.

بنابر اعلام وب‌دا، پورفتح‌اله تاکید کرد: همکاری این شرکت‌ها در قالب یک انجمن یا کنسرسیوم می‌تواند با کمک خرد جمعی و ایجاد هم افزایی، به شناخت کمبودها و رفع نقاط ضعف و اصلاح روندها منجر شود.
در ادامه این نشست، مدیران شرکت‌ها نیز به طرح نظرات و پیشنهادات و ارائه ظرفیت‌های همکاری پرداختند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha