یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 228118

معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی گفت: در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم 300 هزار کودک در کشور از ابتلا به بیماری های چشمی نجات یافتند.

نجات300هزارکودک درکشوراز بیماری های چشمی

سلامت نیوز: معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی گفت: در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم 300 هزار کودک در کشور از ابتلا به بیماری های چشمی نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، مینو رفیعی روز یکشنبه در همایش 22 سال پیشگیری از تنبلی چشم برای بهتر زیستن در البرز افزود: امروز برنامه های مناسبی در دولت دراجرای پیشگیری از معلولیت ها اجرایی شده که همراهی هرچه بیشتر خانواده ها را می طلبد.


وی ادامه داد: بخش اعظمی از موفقیت ها دراین مسیر با آگاهی بخشی هرچه بیشتر فراهم می شود که بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی همراه مردم خواهد بود .
رفیعی گفت: طرح پیشگیری از بیماری های چشمی در سراسر کشور درمناطق مختلف اجرا شده و انجام موفقیت آمیز آن منوط به همکاری تمام ارگان ها دراین زمینه است.


وی خاطرنشان کرد: همراهی خوبی را ازسوی وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان با سازمان بهزیستی دراین زمینه شاهد بودیم که ادامه خواهد داشت.


معاون پیشگیری از معلولیت های بهزیستی تاکید کرد: دولت در برنامه های خود بخش آسیب ها و پیشگیری را در اولویت قرار داده و دستگاه های اجرایی با انجام وظایف محوله دراین زمینه می توانند گام های موثری بردارند.


وی یادآورشد: بهزیستی تمام تلاش خود را برای خدمات دهی به جامعه هدف به کار گرفته و دراین بین مهدهای کودک نیز به نوبه خود دراجرای موفقیت آمیز طرح های پیشگیری از جمله تنبلی چشم همراهان خوبی به شمارمی روند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha