عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری جلسه ویژه این کمیسیون با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی، مرکز پژوهش‌ها و... با موضوع مسکن مهر مناطق زلزله زده، گفت:گزارش میزان و دلایل تخریب مسکن مهر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

جلسه ویژه دولت و مجلس درباره مسکن مهر مناطق زلزله‌زده

سلامت نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری جلسه ویژه این کمیسیون با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان بازرسی،‌ مرکز پژوهش‌ها و... با موضوع مسکن مهر مناطق زلزله زده،‌گفت:گزارش میزان و دلایل تخریب مسکن مهر در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محمد دامادی اظهار کرد: با توجه به مباحثی که درباره مسکن مهر مناطق زلزله زده پیش آمده، رییس کمیسیون عمران مجلس ابلاغی را در رابطه با بررسی وضعیت پروژه‌های این طرح و همچنین ساختمان‌های مهم از جمله بیمارستان‌ها به بنده داد.

وی تصریح کرد: در این راستا جلسه ویژه‌ای با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، تعدادی از معاونان دکتر مطاهریان معاون امور ساختمان و مسکن وزیر راه، سازمان بازرسی، مرکز پژوهش‌های مجلس و... برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه با موضوع بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر برگزار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: در نهایت تصمیم بر این شد تا مجموعه وزارت راه و شهرسازی شناسنامه کامل بلوک به بلوک مسکن مهر را برای مجلس تهیه کند؛ این‌که پیمانکار که بوده و متریال به کار رفته در این پروژه‌ها چه بوده است.

دامادی بیان کرد: همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس ملزم می‌شود تا نگاهی در رابطه با کمیسیون ماده ۱۰۰ و دو نقشه‌ای بودن ساختمان‌ها و مسائل مرتبط با ساخت و ساز داشته باشد.

وی یادآور شد:‌یکشنبه هفته آینده اعضای کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی از مسکن مهر مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بازدید خواهند داشت و روز دوشنبه هفته آینده جلسه با موضوع میزان و علت تخریب واحد‌های مسکن مهر برگزار و گزارش آن به صحن علنی ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha