دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 233659

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در۴۰ روز اول زلزله خدمات دانشگاه علوم پزشکی رایگان بود اما از اول دی ماه مثل قبل از زلزله با آنها برخورد و از آنها فرانشیز گرفته می‌شود.

دریافت فرانشیز پزشکی از زلزله‌زدگان کرمانشاه

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در۴۰ روز اول زلزله خدمات دانشگاه علوم پزشکی رایگان بود اما از اول دی ماه مثل قبل از زلزله با آنها برخورد و از آنها فرانشیز گرفته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در۴۰ روز اول زلزله خدمات دانشگاه علوم پزشکی رایگان بود اما از اول دی ماه مثل قبل از زلزله با آنها برخورد و از آنها فرانشیز گرفته می‌شود.

محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله تمامی اتوبوس آمبولانس های مرکز به این مناطق اعزام و به استانهای همجوار فراخوان کمک دادیم و ۱۴ میلیارد تومان دارو رایگان بین مردم توزیع شده و ۳۶۳ هزار مورد نیز نسخه پیچی انجام شده است.

وی گفت: ۳۴۷ مصدوم به خارج از استان منتقل شدند و بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مورد انتقال بیماران انجام شده است. همچنین ۱۱ مورد در بیمارستان ها فوتی داشتیم.

وی با بیان اینکه در ۴۰ روز اول زلزله تمام خدمات دانشگاه علوم پزشکی رایگان بود، گفت: از اول دی ماه مثل قبل از زلزله در بخش دولتی با آنها برخورد می شود و از روستاییان ۵ درصد و شهری ۱۰ درصد فرانشیز گرفته می شود و البته از طریق سیستم مددکاری هم کمک هایی صورت می گیرد سقف ویزیت پزشکان نیز در مناطق زلزله زده برداشته شد.

وی بیان کرد: با دستور وزیر بهداشت تمام خدمات بیمه شدگان بیمه سلامت که در سطح کشور در بیمارستان خصوصی پذیرش نمی شدند، از این پس پذیرش می شوند و طبق فرانشیز بخش خصوصی در تمام استان قابل استفاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha