مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پنجشنبه شب گفت: کار دانلود (پیاده سازی) اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده «ای تی آر» شرکت آسمان در فرانسه به پایان رسید.

دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده انجام شد

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پنجشنبه شب گفت: کار دانلود (پیاده سازی) اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده «ای تی آر» شرکت آسمان در فرانسه به پایان رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری «رضا جعفرزاده» در مورد نتیجه نهایی بروز سانحه هواپیمای خطوط هوایی آسمان گفت: برای اعلام نهایی آن نیاز به کار کارشناسی روی اطلاعات بدست آمده است و به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.
جعفرزاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: از این پس بازخوانی و تحلیل اطلاعات FDR و CVR هواپیما و سایر پارامترها توسط گروه های 11 گانه تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، از تهران به مقصد یاسوج به پرواز درآمد اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
در این سانحه 66نفر جان باختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha