مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف گفت: ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از محل درآمد موقوفات پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خریداری و به مراکز درمانی اهداء شده است.

خرید و اهداء 160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از محل درآمد موقوفات

سلامت نیوز:مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف گفت: ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از محل درآمد موقوفات پس از انقلاب شکوهمند اسلامی خریداری و به مراکز درمانی اهداء شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی درباره اقدامات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه پس از انقلاب اظهار کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، کمک هزینه تحصیل یک میلیون و 102 هزار دانش‌آموز و هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه 21 هزار زوج از محل درآمد موقوفات مرتبط از سوی سازمان اوقاف تأمین شده است.

وی با بیان اینکه 160 میلیارد و 800 میلیون تومان تجهیزات پزشکی از محل درآمد موقوفات طی 40 سال گذشته خریداری و به مراکز درمانی اهداء شده است، تصریح کرد: همچنین اطعام 66 میلیون نفر از محرومان و نیازمندان در بقاع متبرکه و حسینیه‌ها از محل درآمد موقوفات در همین مدت انجام شده است.

پرداخت کمک هزینه به یک میلیون و 185 هزار نیازمند

مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف از پرداخت کمک هزینه درمان به 800 هزار نفر از نیازمندان طی چهار دهه گذشته خبر داد و گفت: هزینه تأمین معیشت و زندگی یک میلیون و 185 هزار نفر از نیازمندان و زنان سرپرست خانوار در طول این سالها پرداخت شده است.

تشرف 54 هزار زائر بار اولی به مشهد مقدس پس از انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: 54 هزار و 400 نفر هم  پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از محل عواید موقوفات مرتبط برای نخستین‌بار به زیارت امام رضا (ع) مشرف شد‌ه‌‌اند ضمن اینکه 19 هزار و 850 نفر نیز به عتبات و عالیات اعزام شده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha