همزمان با آغاز بحران شوری آب شرب در برخی شهرهای استان خوزستان، آب شرب سالم به صورت بسته‌بندی و همین طور از طریق تانكر در این شهرها توزیع می‌شود.

توزیع ١٩٩ هزار لیتر آب در آبادان و خرمشهر

سلامت نیوز:همزمان با آغاز بحران شوری آب شرب در برخی شهرهای استان خوزستان، آب شرب سالم به صورت بسته‌بندی و همین طور از طریق تانكر در این شهرها توزیع می‌شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از اعتماد ،«علیرضا خلیلی‌نیا»، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آبادان از توزیع ۱۹۹ هزار لیتر آب در آبادان و خرمشهر خبر داد.

خلیلی‌نیا گفت: با تشدید شرایط نامناسب وضعیت آب شرب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، از ابتدای هفته گذشته آب بسته‌بندی شده بهداشتی بین شهروندان این دو شهرستان به صورت رایگان توزیع شده است. به گفته او ۱۵ تانكر نیز برای آبرسانی به روستا‌های این دو شهرستان اعزام شده‌اند.

آب توزیع شده در این شهرستان‌ها از طرح آبرسانی معروف به «آب حیات» تهیه می‌شود و این آبرسانی تا زمانی كه مشكل آب شرب در شهرستان آبادان برطرف نشده باشد، ادامه می‌یابد.

بنا بر این خبر برای برطرف كردن شوری آب شرب خرمشهر و آبادان، علاوه بر احداث سد خاكی مارد، اجرای خط انتقال آب غدیر دو و راه‌اندازی دستگاهؤ‌‌های آب‌شیرین‌كن در دست انجام است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha