مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که آب استفاده شده در روستا صندل‌آباد متصل به شبکه توزیع آب شرب شهری بجنورد است، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آب روستا از نظر شاخص‌های کیفی و کلرزنی در شرایط مطلوبی است و مخزن مورد استفاده در منطقه نیز مشکلی نداشته است.

تأمین آب شرب روستای صندل‌آباد از شبکه آب شهری بجنورد

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که آب استفاده شده در روستا صندل‌آباد متصل به شبکه توزیع آب شرب شهری بجنورد است، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آب روستا از نظر شاخص‌های کیفی و کلرزنی در شرایط مطلوبی است و مخزن مورد استفاده در منطقه نیز مشکلی نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، «حمید روشن‌روان»، با اشاره به خبر مسمومیت برخی از اهالی روستای صندل‌آباد خراسان‌شمالی، گفت: در پی انتشار خبر یاد شده بلافاصله تیم‌های مرکز کنترل کیفیت آبفار و مرکز بهداشت شهرستان با حضور در محل روستا به بررسی علت مسمومیت برخی روستائیان منطقه پرداختند.

وی با تأکید بر این‌که آب استفاده شده در روستا متصل به شبکه توزیع آب شرب شهری بجنورد است، ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آب روستا از نظر شاخص‌های کیفی و کلرزنی در شرایط مطلوبی است و مخزن مورد استفاده در منطقه نیز مشکلی نداشته است، اما با این وجود علت اصلی وقوع این حادثه در دست بررسی است.

پیش از این نیز دولت‌آبادی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌شمالی عنوان کرده بود که با توجه به این‌که شمار افراد مسموم شده، بخش کمی از جمعیت روستا را شامل می‌شود احتمال این‌که آب روستا مسموم باشد، کم است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha