درحالی که رئیس محیط زیست سوادکوه در مازندران از نشت بنزین خطوط لوله تهران- شمال به خاک و آب منطقه خبر می دهد فرماندار این شهرستان گفت: ترکیدگی خط لوله بنزین مهار شده است.

رئیس محیط زیست سوادکوه : بوی بنزین به زیرآب هم رسید / فرماندار : تخلیه یک روستا صحت ندارد

سلامت نیوز:درحالی که رئیس محیط زیست سوادکوه در مازندران از نشت بنزین خطوط لوله تهران- شمال به خاک و آب منطقه خبر می دهد فرماندار این شهرستان گفت: ترکیدگی خط لوله بنزین مهار شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، ابراهیم فلاحی رئیس محیط زیست شهرستان سوادکوه درباره جزییات این حادثه گفت : از دیروز جمعه- 6 مهرماه جاری -  نشت بنزین ازخط لوله سراسری تهران- شمال در بخش بالایی روستای "طالع رودبار" در بخش مرکزی سوادکوه آغاز شد. به نظر بسیاری از کارشناسان نیز  ‌دلیل اولیه نشت بنزین  وقوع زلزله‌های اخیر و آسیب وارد شدن به لوله‌ها اعلام شده است.

وی درعین حال ازحجم بالای نشت بنزین درمنطقه  طالع رودبار خبرداد و گفت : کارکنان خطوط لوله اقدام به مسدود کردن نهرجاری و انتقال بنزین به مخزن کرده  و درساعات اولیه شیر انتقال هم بسته شد و بنزین داخل لوله نشت و به اطراف و رودخانه تلار منتقل شده است.

فلاحی مدعی شده که بنزین به خاک اطراف لوله، نهرمنطقه ورودخانه تلار نفوذ کرده و بوی آن تا شهر زیرآب هم استشمام می شود.

دراین حال "سعید یزدانی" فرماندارسوادکوه نیز با بیان این که این حادثه هیچ خسارتی نداشته ، اخبار برخی رسانه ها مبنی برتخلیه یک روستا را تکذیب کرد و گفت:   علت ترکیدگی لوله بنزین  در دست بررسی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha