عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی گفت: بازداشت ریاست این سازمان به دلیل اختلاف مالی و ملکی با شخص حقیقی بوده و هیچ ارتباطی به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ندارد.

بازداشت رئیس سازمان نظام روانشناسی شخصی است

سلامت نیوز: عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی گفت: بازداشت ریاست این سازمان به دلیل اختلاف مالی و ملکی با شخص حقیقی بوده و هیچ ارتباطی به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ندارد.

به گزارش سلامت نیوز، محمد حاتمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شاکی رئیس سازمان نظام روانشناسی درخصوص اختلاف مالی و ملکی به دادگاه مراجعه کرده بوده و توانست حکم بازداشت برای او بگیرد.
وی گفت: مطالب منتشر شده از سوی اشخاص در سایتها، خبرگزاری ها و فضای مجازی مخصوصا مطالب مطرح شده توسط افراد مغرض درباره ارتباط این بازداشت با مسائل مرتبط با سازمان نظام روانشناسی کذب محض است و این سازمان اقدام حقوقی علیه انتشاردهندگان اخبار کذب به قصد تشویش اذهان عمومی را حق خود دانسته و در دستور کار خود قرار داده است.
پیش از این سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، خبر دستگیری رئیس سازمان نظام روانشناسی را تایید کرده است.
به گزارش ایرنا به نقل از نیروی انتظامی، لطفی گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی شعبه یک اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعت 17:00 روز چهارشنبه مورخه 18 مهر متهم عباسعلی. الف را در منطقه ولنجک تهران دستگیر و برابر روال قانونی در اختیار مقام قضایی مربوطه قرار دادند.
رئیس فعلی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از سال 1391 در این مسئولیت فعالیت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha