۴۹۶ هزار و ۷۱۹ مراجعه نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور در ده ماه امسال انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

دعوا و دست به یقه شدن در ۱۰ ماه اخیر بیشتر شده است

سلامت نیوز: ۴۹۶ هزار و ۷۱۹ مراجعه نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور در ده ماه امسال انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، از ۴۹۶ هزار و ۷۱۹ مراجعه نزاع، ۳۳۷ هزار و ۹۰۶ مورد آن مربوط به مردان است و ۱۵۸ هزار و ۸۱۳ مورد، به مراجعات زنان مربوط می‌شود.
مرداد، تیر و شهریور، یعنی ماه‌های فصل تابستان به ترتیب با ۵۹ هزار و ۸۰۰، ۵۹ هزار و ۵۵۲ و ۵۵ هزار و ۲۰۰، ماه‌های دارای بیشترین آمار مراجعات نزاع به پزشکی قانونی سراسر کشور بوده اند.

تهران در صدر
استان تهران با ۸۳ هزار و ۷۳۴ هزار مورد معاینه نزاع، استان دارای بالاترین آمار تعداد مراجعات نزاع در کشور بوده است. پس از تهران، استان خراسان رضوی با ۴۲ هزار و ۲۵۳ و استان اصفهان با ۳۵ هزار و ۷۹۵ مورد معاینه قرار گرفته اند.
ایلام با ۲ هزار و ۸۱۸، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۸۲۶ و بوشهر با ۳ هزار و ۹۶۱ مورد معاینه، استان‌های دارای کمترین معاینات نزاع در ۱۰ ماهه امسال بودند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha