یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 265880

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: شمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان مشگین شهر روز یکشنبه به 57 نفر رسید.

شمار مسمومان الکل در مشگین شهر به 57 نفر رسید

سلامت نیوز: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: شمار مسمومان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان مشگین شهر روز یکشنبه به 57 نفر رسید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر مجید غریبانی افزود: مسموم شدگان در بیمارستان های مشگین شهر و اردبیل بستری و در حال درمان هستند.
وی اضافه کرد: 41 نفر از این افراد در بیمارستان های اردبیل بستری شدند که از این تعداد 14 نفر تحت درمان دیالیز قرار گرفتند.
غریبانی بیان کرد: امروز صبح یک نفر به فوتی های مربوط به مصرف مشروبات تقلبی در بیمارستان اردبیل اضافه شد و آمار فوتی ها به 3 نفر رسید.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل ادامه داد: دیروز تلفات مصرف مشروبات الکلی دست ساز در مشگین شهر 2 نفر و مسموم شدگان نیز 23 نفر بود.


وی گفت: دیروز سه دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل و پارس آباد مغان برای ارایه خدمات درمانی و انتقال مسموم شدگان به بیمارستان های اردبیل راهی مشگین شهر شد و اکنون بیمارستان های اردبیل برای ارایه خدمات درمانی به مسموم شدگان در آماده باش هستند.
به گفته برخی منابع خبری، مشروبات الکلی دست ساز به احتمال از شهرستان اهر آذربایجان شرقی که هفته گذشته شاهد بروز اتفاق مشابهی بوده به مشگین شهر انتقال داده شده و به فروش رسیده است.
مشگین شهر در 90 کلیومتری شمال غرب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha