دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 272859

نادر قاضی پور نماینده ی مجلس شورای اسلامی درباره به چرایی بی سرپرست ماندن تامین اجتماعی واینکه آیا واقعا کسی پیدا نمی شود :گفت: آقایان برای این سازمان دنبال برده می گردندکه به حرف آنها گوش دهد .

سلامت نیوز:نادر قاضی پور نماینده ی مجلس شورای اسلامی درباره به چرایی بی سرپرست ماندن تامین اجتماعی واینکه آیا واقعا کسی پیدا نمی شود، گفت: آقایان برای این سازمان دنبال برده می گردندکه به حرف آنها گوش دهد .

 به گزارش سلامت نیور، نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رادیو سلامت  در پاسخ به چرایی بی سرپرست ماندن تامین اجتماعی واینکه آیا واقعا  کسی پیدا نمی شود :گفت آدم هست ودر سازمان تامین اجتماعی هم نیروهای بسیار قوی وجود دارند که مراتب ارتقل را از پایین به بالا رشد کرده اند.اما آقایان برای این سازمان دنبال برده می گردندکه به حرف آنها گوش دهد .

 قاضی پوردر پاسخ به چرایی ای ننگرش وانتخاب برده گفت :اهداف سیاسی واقتصادی وانتخاباتی پشت پرده است واین سازمان حیات خلوت دولت هاست وبا توجه به شرکت های اقتصادی زیر مجموعه ی آن گروه های سیاسی به دنبال تسلط بر آن هستند.

قاضی پوردر مورد بحث های مثل انتصاب استاندار گیلان به سمت مدیر عامل تامین اجتماعی وچرایی سکوت مجلس در برابر این وضعیت گفت:مجلس سکوت نکرده وبعد از تعطیلات که مجددامجلس شروع به کار کرده:سرو صدا بلند شده است .

قاضی پورگفت :اما یکی از معاونان وزیر سابق بهداشت مطرح بود که ما به شدت مخالفت کردیم و منتفی شده است چون این فرد سازمان تامین اجتماعی را بیچاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha