رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با اتوبوس بنز در محور آزادراه تهران-کرج ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

برخورد اتوبوس بنز با پراید 4 کشته ومجروح بر جای گذاشت

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با اتوبوس بنز در محور آزادراه تهران-کرج ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: حوالی ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه یکشنبه در کیلومتر ۲۸ آزادراه کرج تهران یک دستگاه اتوبوس بنز به دلیل عدم توجه به جلو با سواری پراید برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه دو سرنشین پراید کشته و دو سرنشین دیگر پراید مجروح شدند.

به گفته وی این اتوبوس مذکور بدون مسافر از کرج به سمت تهران در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در محور همدان تهران خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت یک و بیست دقیقه بامداد دوشنبه به دلیل عدم توجه به جلو راننده در این محور رخ داد، پنج تن مجروح شدند.

وی از برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۴۴ مسافر حوالی ساعت ۱۳ یکشنبه در آزادراه قم تهران خبر داد و گفت: در پی برخورد این اتوبوس باشی ثابت که به دلیل عدم توجه به جلو راننده رخ داد ۴ تن مجروح شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha