سلامت نیوز : روابط عمومی سازمان نظام پزشكی كشور اعلام كرد، شماری از پزشكان و متخصصان با حضور در محل این سازمان، نسبت به اقدام سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در كاهش سهمیه آرم طرح ترافیك سازمان نظام پزشكی اعتراض كردند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشكی، معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی پس از حضور پزشكان یاد شده در این محل كه روز گذشته - دوشنبه - انجام شد، گفت: متاسفانه به علت خلف وعده مسوولان سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران برای اختصاص 6 هزار و 300 برچسب آرم طرح ترافیك و كاهش آن به 5 هزار و 700 عدد، شمار زیادی از اعضای جامعه پزشكی كه حضور به موقع و سریع آنان در محل بیمارستان یا درمانگاه برای نجات جان بیماران حیاتی بوده از دریافت این آرم‌ها محروم شدند.
 حسن هویدا اضافه كرد: بیش از 10 هزار نفر از اعضای جامعه پزشكی كه برای ارایه خدمات تخصصی درمانی به 253 بیمارستان و 7 دانشگاه علوم پزشكی سطح شهر تهران ناگزیر به رفت و آمد در محدوده طرح ترافیك هستند، برای دریافت آرم طرح ترافیك ثبت نام كردند.
معاون سازمان نظام پزشكی از مسوولان شهرداری خواست با توجه بیشتر به جایگاه خدمات اعضای جامعه پزشكی به شهروندان، در اسرع وقت نسبت به حل اختلال بوجود آمده اقدام كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha