شریفی مقدم: جنبش عدالت خواهی بر خواسته از بطن جامعه پرستاری و پیرو بیداری پرستاری شکل گرفت و قابل حذف شدن نیست و تنها یک هدف را دنبال می کند و آنهم " رفع تبعیض و بر قراری عدالت همه جانبه در نظام سلامت" و این شعاری که توسط دوره چهارم نظام پرستاری پیگیری شد.

جنبش عدالت خواهی در جان پرستاری جاری است/ با حمایت جامعه پرستاری راه را ادامه خواهیم داد

سلامت نیوز: شریفی مقدم: جنبش عدالت خواهی بر خواسته از بطن جامعه پرستاری و پیرو بیداری پرستاری شکل گرفت و قابل حذف شدن نیست و تنها یک هدف را دنبال می کند و آنهم " رفع تبعیض و بر قراری عدالت همه جانبه در نظام سلامت" و این شعاری که توسط دوره چهارم نظام پرستاری پیگیری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم دبیر کل با اشاره به پایان یافتن کارنامه انتخابات شورای عالی دوره پنجم سازمان گفت: انتخابات دوره پنجم هیات مدیره ها وشورایعالی نظام پرستاری در بیستم مهرماه ۹۸ پایان یافت وائتلاف رفاه وهمدلی پیروز انتخابات شورایعالی شد این پیروزی را به منتخبین شورایعالی تبریک عرض نموده واروزی موفقیت برایشان دارم.

وی افزود: از تمامی همکارانی که در انتخابات هیات مدیره شرکت کردند واز نمایندگان مجمعی که علی رغم حاشیه سازی فراوان به ائتلاف عدالت خواهی رای دادند کمال تشگر را دارم.

دبیرکل خانه پرستار با اشاره به پیگیری مکرر و نگرانی های پرستاران وهیات مدیره های در خصوص چگونگی ادامه راه عدالت خواهی گفت: به صورت خیلی مختصر اگر بخواهم توضیحاتی را به استحضار پرستاران عدالت خواه می رسانم این است که بذر جنبش عدالت خواهی در اوج خفقان پرستاری و زمانی که پرستاری تحت بیشترین فشار و نابرابری ها قرار داشت کاشته شد و با هزینه کرد فراوان فعالین صنفی از تهدید، اخراج و تبعید و با حمایت گسترده بدنه پرستاری آبیاری و تبدیل به نهالی ۵ ساله شد.

وی ادامه داد: هم اکنون و پس از طی ۵ سال جنبش عدالت خواهی تبدیل به جریانی قوی، مستمر و با ریشه شده که در ذهن، قلب و رگ های پرستاری جاری است و به فکری غالب در پرستاری کشور تبدیل شده است.

شریفی مقدم گفت: گفتمان عدالت خواهی امروز از پوسته پرستاری خارج و نه تنها نظام سلامت بلکه گفتمانی مطرح در بین مسولین وصاحب نظران و جامعه شناسان گردیده است، و امروز جنبش عدالت خواهی زنده و جاری است.

وی ادامه داد: جنبش عدالت خواهی بر خواسته از بطن جامعه پرستاری و پیرو بیداری پرستاری شکل گرفت و قابل حذف شدن نیست و تنها یک هدف را دنبال می کند و آنهم " رفع تبعیض و بر قراری عدالت همه جانبه در نظام سلامت" و این شعاری که توسط دوره چهارم نظام پرستاری پیگیری شد.

دبیرکل خانه پرستار جنبش عدالت خواهی را به عنوان مسیر رسیدن به هدف یعنی برقرای عدالت عنوان کرده و گفت: رسیدن به هدف اصلی را ه های مختلفی دارد اما نکته مهم این است که هدف تغییر نکرده بلکه تاکتیک و راههای رسیدن به هدف تغییر خواهد کرد

وی ادامه داد:  امیدواریم دوره پنجم شورایعالی در مسیر تحقق خواسته های اصلی پرستاران که همگی انها ریشه در تبعیض و بی عدالتی دارد حرکت نماید ودر این صورت حمایت قاطبه جامعه پرستاری کشور و جنبش عدالت خواهی را در پی خواهد داشت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha