سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 289846

معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: منم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیه‌ام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام.

حریرچی: منم کرونایی شدم

سلامت نیوز:معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: منم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیه‌ام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، وی در  پیامی ویدئویی گفت: «منم کرونایی شدم و از دیروز تب داشتم، تست اولیه‌ام آخر شب مثبت شد و از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام. چند دقیقه قبل به من گفتند که تست نهایی‌ات قطعی شده و دارم درمان را شروع می‌کنم. حال عمومی‌ام بد نیست، خوبم، مقداری کوفتگی دارم و تب داشتم که ان شاءالله کم می شود».


معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه «مطمئن باشید با تلاش خدمتگزاران شما در وزارت بهداشت به رهبری دکتر نمکی و با پشتیبانی شما و ارکان نظام حتما ظرف چند هفته آینده در مقابله با این ویروس پیروز خواهیم شد» افزود: «مطمئن باشید ما کرونا را شکست می‌دهیم».


حریرچی ادامه داد: «مراقب خودتان باشید؛ این ویروس، ویروس دموکراتی است،‌ فقیر و غنی و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و ممکن است تعدادی را مبتلا کند. درمان موثر برای آن داریم و حواستان به خودتان باشد و مراقب دکترها و پرستارها هم باشید که با جانفشانی خدمت می‌کنند. کارهایم را تلفنی دنبال می‌کنم و امیدوارم ظرف چند روز آینده که علائمم برطرف شد، دوباره برگردم و خدمتگزاری را به شما ادامه دهم».

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha