چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 294845

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی آخر هفته کشور پرداخت.

پیش بینی وضعیت جوی آخر هفته کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی آخر هفته کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،پیش بینی وضعیت جوی آخر هفته کشور  فریبا گودرزی  در خصوص وضعیت آب و هوایی آخر هفته کشور بیان کرد: برای امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.


وی افزود: انتظار می رود امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران و کرمان رگبار های پراکنده و  رعد وبرق و وزش باد اشته باشیم.


بیشتر بخوانید:پیش بینی وضعیت جوی سه روز آینده در کشوراین کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده نوار شرقی کشوربه ویژه منطقه زابل در برخی ساعات از روز وزش بادهای شدید همراه با گرد و غبار را دارد.


گودرزی ضمن بیان اینکه روز جمعه  وزش بادهای شدید همراه با گرد و غباربرای مناطق شمال و جنوب دور از انتظار نیست،عنوان کرد: برای آخر هفته آب های خلیج فارس مواج است.


وی در خصوص وضعیت جوی اخر هفته استان تهران اظهار داشت: بعد از ظهر امروز  به ویژه در شهر های جنوبی استان وزش باد همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود و در ارتفاعات این استان احتمال بارش های پراکنده و خفیف وجود دارد.


این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای امروز تهران ۳۴ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز با ۲ درجه افزایش دما همراه بوده است.انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha