معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با اشاره به دستگیری اعضای باند فروش نوزادان گفت: سازمان بهزیستی آماده است تا به محض صدور حکم قضایی، نگهداری و حمایت از این کودکان را آغاز کند.

ارجاع نوزادن مورد معامله به شیرخوارگاه به محض صدور حکم قضایی

سلامت نیوز: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران با اشاره به دستگیری اعضای باند فروش نوزادان گفت: سازمان بهزیستی آماده است تا به محض صدور حکم قضایی، نگهداری و حمایت از این کودکان را آغاز کند.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی خانکه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شب گذشته باند خرید و فروش نوزادان شناسایی و دستگیر شده‌اند، افزود: در موارد این چنینی رویه قانونی این است که بعد از مداخله نیروی انتظامی، قاضی پرونده حکم را صادر کرده و سازمان بهزیستی بعد از این مرحله اقدامات حمایتی خود را آغاز می‌کند.


وی با اشاره به اینکه براساس گزارش اولیه تعداد این نوزادان ۵ نفر بوده است، اظهار کرد: برای کسب اطلاعات دقیق‌تر همکاران سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی اعزام شده‌اند و به محض صدور حکم قضایی نوزادان را به مراکز نگهداری بهزیستی منتقل می کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ادامه داد: سازمان بهزیستی بعد از انتقال نوزادان به شیرخوارگاه‌ها نیز برای تعیین تکلیف آنها ابتدا اقدام به شناسایی والدین کرده سپس برای فرزندپذیری اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha