جمع‌آوری معتادان متجاهر مطالبه به حق مردم است؛ امروز از نمایندگان مجلس درخواست داریم؛ اصلاح قوانین در حوزه نگهداری معتادان متجاهر را هرچه زودتر در دستور کار خود قرار دهند.

از همه معتادان متجاهر تست کرونا گرفته می‌شود

سلامت نیوز:جمع‌آوری معتادان متجاهر مطالبه به حق مردم است؛ امروز از نمایندگان مجلس درخواست داریم؛ اصلاح قوانین در حوزه نگهداری معتادان متجاهر را هرچه زودتر در دستور کار خود قرار دهند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از تمامی معتادانی که جمع‌آوری می‌شوند پس از غربالگری تست کرونا گرفته می‌شود.


 سرهنگ «مجید کریمی» اظهار داشت: معتادانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد در یک مرکز مشخص نگهداری می‌شوند و معتادانی که دچار بیماری هستند نیز در مراکزی که مشخص شده است، نگهداری خواهند شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امروز باید ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های متولی برای افزایش و ایجاد ظرفیت‌های جدید جهت نگهداری معتادان متجاهر اقدام کنند.

سرهنگ کریمی افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر مطالبه به حق مردم است؛ امروز از نمایندگان مجلس درخواست داریم؛ اصلاح قوانین در حوزه نگهداری معتادان متجاهر را هرچه زودتر در دستور کار خود قرار دهند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha