به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور از امروز تا هفته آتی، در بیشتر نقاط کشور بارندگی خواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات و نقاط سردسیر برف می بارد.

بارش باران در بیشتر نقاط کشور/ هوای شرق کشور سردتر می شود

سلامت نیوز:به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور از امروز تا هفته آتی، در بیشتر نقاط کشور بارندگی خواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات و نقاط سردسیر برف می بارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی  گفت: امروز در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.


وی افزود: امروز بارش پراکنده در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان، هرمزگان و تنگه هرمز همچنین ارتفاعات البرز، تهران، سمنان و زاگرس مرکزی خواهیم داشت.


این کارشناس ادامه داد: فردا بارش‌ها در گیلان و مازندران تداوم دارد. همچنین در آذربایجان شرقی اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز، قزوین، سمنان و تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره ورود سامانه بارشی جدید گفت: جمعه از غرب کشور، سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در ابتدا استان‌های آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، تهران، قم، قزوین، البرز، اصفهان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ارتفاعات گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.


گودرزی افزود: با افزایش فعالیت این سامانه، در هفته آتی، گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرا می‌گیرد.


وی درباره تغییرات دمایی ادامه داد: در شمال شرق از امروز تا پایان هفته، کاهش دمای شش تا ده درجه‌ای خواهند داشت.


این کارشناس با اشاره به وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران امروز بعدازظهر افرایش ابر خواهد داشت و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین هوای پایتخت در پایان هفته سردتر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha